Hautausmaat

Siilinjärven seurakunnalla on kolme hautausmaata: Viinamäki, Rauhanpuisto ja sankarihautausmaa. Hautaukseen, hautapaikkaan ja haudanhoitoon liittyvissä asioissa palvelemme sinua hautausmaan toimistossa Viinamäen hautausmaalla. Siunauksen ja muistotilaisuuden järjestelyissä saat palvelua seurakuntatoimistossa.

Hautausmaistamme vastaavat haudankaivaja Eero Hakkarainen p. 044 728 4627 sekä puutarhuri Maija-Liisa Räihä p. 044 728 4626.

Rauhanpuistoon on asennettu kameravalvonta. Mikäli omaisenne haudalla on tehty ilkivaltaa, voitte halutessanne tehdä rikosilmoituksen poliisille. Haudanhaltijoiden tulee tehdä itse rikosilmoitus rikotusta omaisuudesta.

Hautauksia kahdelle hautausmaalle

Siilinjärven seurakunnassa vainaja on mahdollista haudata joko vanhalle Viinamäen hautausmaalle tai uudemmalle Rauhanpuiston hautausmaalle. Viinamäen hautausmaalla on erillinen tunnukseton hauta-alue ja Rauhanpuistossa tuhkan sirottelualue.

Kierrätys hautausmailla