Kahvilayhteistyö Perheentalolla alkaa

Seurakunnan lastenohjaajat ja diakoniatyöntekijät ovat mukana järjestämässä Siilinjärven uuden Perheentalon perhekahvilaa tiistaista 20.8. alkaen.
Virpi Rissanen, Kirsi Launonen ja Pirjo Ahonen poseeraavat Perheentalon tiloissa

Seurakunnan työntekijöistä muun muassa lapsityönohjaaja Virpi Rissanen, diakoniatyöntekijä Kirsi Launonen ja lastenohjaaja Pirjo Ahonen järjestävät perhekahvilaa Siilinjärven Perheentalolla.

Siilinjärven seurakunta on mukana järjestämässä Siilinjärven uuden Perheentalon perhekahvilaa. Seurakunnan työntekijät vastaavat Perheentalon kahvilasta joka toinen viikko 20.8. alkaen vuorotellen lastenohjaajien ja diakoniatyöntekijöiden voimin. Perheentalon kahvila on avoinna joka tiistai 10–13.

– Seurakunta on mukana toiminnassa, koska haluamme kohdata siilinjärveläisiä lapsiperheitä ja olla mukana yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa. Haluamme myös jalkautua ihmisten pariin, lapsityönohjaaja Virpi Rissanen sanoo.

Perheentalo tukee lapsiperheiden arkea ja lisää lapsiperheiden yhteisöllisyyttä. Perheentalo on perheiden yhteinen kohtaamispaikka, jonka yhteistyöverkostossa toimivat muun muassa Siilinjärven kunta, Mannerheimin Lastensuojeluliitto ja muut järjestöt ja seurakunta.

Seurakunnan omista kaikenikäisten kahviloista seurakuntatalon kahvila Huili loppui kesällä. Syksyllä toimintaansa jatkaa kahvila Kupponen Vuorelan kirkolla ja uutena alkaa kahvila Leppis Leppäkaarteen kerhotalolla.

– Huili lopetettiin, koska emme enää tavoittaneet lapsiperheitä ja myös sen takia, koska pääsimme yhdeksi kahvilatoimijaksi Perheentalolle.

Siilinjärven Perheentalon avajaisia vietetään perjantaina 16.8. klo 12–16. Siilinjärven Perheentalo sijaitsee Siilinjärven keskustassa osoitteessa Toritie 12.

vs. lapsityönohjaaja Virpi Rissanen, virpi.rissanen@evl.fi, 044 7284 605

johtava diakoniatyöntekijä Liisa Tiilikainen, liisa.tiilikainen@evl.fi, 044 7284 645

Perheentalon verkkosivutLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2019-08-12 14:14:00.0