Laulava joulukortti

Siilinjärven seurakunnan nuorisotyön Laulavalla joulukortilla toivotat naapurille, ystävälle tai kenelle tahansa Siilinjärven alueella asuvalle hyvää joulua elävän musiikin keinoin.

Laulava joulukortti on erilainen joulukortti, joka jää mieleen. Laulava joulukortti kiertää vuonna 2020 torstaina 17.12. ja perjantaina 18.12. klo 17–20. Kortteja on rajoitettu määrä, ja niitä myydään niin pitkään kuin vapaita aikoja on tarjolla.

Laulavan joulukortin toimittavat perille siilinjärveläiset nuoret yhdessä nuorisotyötä tekevien aikuisten kanssa. Kortin ostaja voi valita alla olevista lauluista kaksi laulettavaksi. Tilaajan tehtäväksi jää varmistaa, että vastaanottaja on paikalla sovittuna aikana. Koronatilanne voi aiheuttaa kortin toteuttamiseen muutoksia. Joka tapauksessa laulut esitetään tänä vuonna vain saajan pihalla tai ulko-ovella.

Kortin hinta on yksityisille henkilöille 7 € ja yrityksille 15 €. Kortti maksetaan Siilinjärven seurakunnan tilille FI 49 5608 8820 0292 03 ja viitteeksi tulee laittaa ”Laulava joulukortti”. Tuotto ohjataan Siilinjärven kunnan erityisopetuksen pienryhmien stipendirahastoon.

Tilaukset ja lisätiedot: 044 7284 655, Sauli Paavilainen

Laululista

Adventtilaulu
En etsi valtaa loistoa
Heinillä härkien kaukalon
Ilouutinen
Joulu joka päivä
Joulupuu on rakennettu
Joulu saapuu jokaiselle
Joulu tulee
Jouluyö, juhlayö
Jouluyön hymni
Nyt sytytämme kynttilän
Maa on niin kaunis
Paimenen laulu
Suutari ja vieras
Sydämeeni joulun teen
Sylvian joululaulu
Tulkoon joulu
Varpunen jouluaamuna

Nuori nainen ulkona talvella, puhaltaa kädeltään lunta ilmaan.