Loppukesän retki länsirannikolle

Seurakunnan aikuistyö järjestää kolmen päivän retken länsirannikolle 17.–19.8.2021. Matkanjohtajina ovat Eija ja Seppo Laitanen.

Matkalla tutustutaan erityisesti Kristiinankaupungin, Kaskisten ja Närpiön kohteisiin. Majoitumme molempina öinä Närpiön keskustassa Hotel Red & Greenissa. Mukaan mahtuu 36 osallistujaa. Menomatkalla on ruokailu Alajärvellä ja pysähtyminen Teuvalla, jonka kirkossa on Tove Janssonin maalaama alttaritaulu.

Kaskisissa siilinjärveläislähtöinen kirkkoherra Pirjo Lyytinen esittelee meille paikkakuntaa. Lisäksi käymme Sälsgrundin entisellä luotsiasemalla ja majakkasaarella. Kristiinankaupunkiin ja Närpiöön tutustumme oppaan johdolla. Paluumatkan kahvitauko vietetään Ähtärissä.

Ilmoittautuminen on päättynyt, mutta voit kysyä varapaikkoja matkanjohtajilta puhelimitse Eija 050 591 6447 tai Seppo 044 555 1564.

Ilmoittautuneille lähetetään retkikirje tarkempine ohjelmineen ja tietoineen heinäkuun alussa ja retkimaksu tulee suorittaa viimeistään 13.7. Retken hinta on 345 euroa sisältäen hotelliaamiaiset, päivittäiset lounaat, päiväkahvit ja iltapalat.

Korona-ajasta johtuen retki voidaan joutua peruuttamaan viranomaisten määräysten tai suositusten perusteella. Tällöin maksettu hinta palautetaan täysimääräisesti. Muuten mahdollisissa perumistilanteissa noudatetaan yleisiä matkapakettiehtoja. Matkanjärjestäjä suosittelee myös riittävän peruutusturvan sisältävän henkilökohtaisen matkavakuutuksen ottamista, koska pelkkä lääkärintodistus ei oikeuta kuluttomaan matkan peruutukseen.

Vastuullisena matkanjärjestäjänä on Pohjolan Matka. Tarkempia tietoja antavat matkanjohtajat Eija 050 591 6447 ja Seppo 044 555 1564. Seurakunnassa retken asioita hoitaa pastori Teemu Voutilainen.

Retki oli suunnitteilla jo viime kesäksi. Toivomme, että saamme matkalle nyt innokkaat osallistujat ja voimme nauttia ainutlaatuisista kohteista ja maisemista.