Lähetysleiri

pe 28.2. klo 17.00 – su 1.3. klo 19.00
Perhekuva, jossa kaksi aikuista ja neljä lasta.

Ruokoniemen leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Nimikkoperhe Haverisen kanssa leirille

Lähetysleiri on ainutlaatuinen tilaisuus tutustua, elää ja olla seurakunnan nimikkoperheen kanssa aamusta iltaan ja yöhön. Leirille ovat tervetulleita kaikenikäiset. Haverisen perhe työskentelee Bulgariassa Krushevon luterilaisessa seurakunnassa. Perheen isä Jouni on koulutukseltaan nuoriso-ohjaaja, Jonna -äiti on farmaseutti. Äidin ja isän lisäksi Haverisen perheeseen kuuluu neljä lasta, jotka ovat kaikki mukana leirillä. Lähetysleirin kaltaista leiriä ei ole aiemmin järjestetty. Tavoitteena on, että seurakuntalaisilla ja nimikkolähettiperheellä olisi mahdollisuus kohtaamiseen. Siilinjärven seurakunnasta mukana leirillä on pastori Leena Laurinkari sekä lasten omaa ohjelmaa ohjaavia isosia.

Lähetysleirille ovat tervetulleita muutkin kuin Siilinjärven seurakunnan jäsenet. Leirin hinta on kaikille aikuisille 46€ sisältäen majoituksen, ruokailut ja ohjelman. Alle 15 -vuotiaille kaikki on ilmaista. Leirimaksu suoritetaan erikseen lähetettävällä maksulinkillä viimeistään 26.2.20.

Lähetysleirin ilmoittautumislinkki on auki 2.1.2020 - 18.2.2020.

Kaikki samassa huoneessa majoittuvat täyttävät yhteisen ilmoittautumislomakkeeseen. Ruokoniemen leirikeskuksessa on yhteensä 40 sänkypaikkaa kahden-neljänhengen huoneissa.

Ohjelmaan on mahdollisuus osallistua myös vain päiväseltään. Erilliset ruokailut; esim. perjantai päivällinen tai lauantain lounas ja päivällinen á 12€, maksetaan myös maksulinkin avulla ja niille tulee ilmoittautua ilmoittautumislinkin kautta ruokailijoiden määrän ja erityisruokavalioiden vuoksi.

Pomintoja leirin ohjelmasta:

Perjantai
klo 17 Majoittuminen, keittopäivällinen sekä kahvit, tervetulotutustuminen

Lauantaina erityisesti kolmen aiheen parissa
klo 9.30-11.30 Työ Burgariassa
klo 13-15 Työ islamin keskellä ja Raamattu
klo 16-18 Elämä perheenä Bulgariassa

Molempina iltoina mahdollisuus saunoa ja 21.30 illanvirkkujen laulu- ja rukoushetki.

Sunnuntaina leiriltä tullaan Siilinjärven kirkon messuun klo 10.

Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa yhteyttä puhelimitse tai s-postilla pastori Leena Laurinkariin,
leena.laurinkari@evl.fi, 044-7284604

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille