Rukoushetki ja ehtoollinen

to 13.5. klo 10.00
oksissa hiirenkorvia, taivas ja valoa

Siilinjärven kirkko

Ilmoittautuminen on päättynyt

Tule mukaan erilaiseen messuun. Helatorstain messupolku kuljettaa kirkonmäellä polkua pitkin rukoukseen ja hiljentymiseen. Polku päättyy kirkkoon ehtoollisen viettoon. Kirkkokahvit tarjotaan ulkona. Huom! Ota mukaan älypuhelimesi, kuuntelet matkan aikana saarnan puhelimestasi. Ei hätää, jos et omista älypuhelinta, saarna löytyy myös kirjoitettuna.

Helatorstain messupolku alkaa kirkon edestä. Polku kiertää kirkon takaa, kulkien sankariahautojen ohitse hiekkapolkua pitkin kääntyen takaisin kirkkoon. Sivuovesta pääset kirkkoon ja alttarile nauttimaan ehtoollisen. Ehtoollisen jälkeen kuljet kirkon pääkäytävää pitkin takaisin kirkon pihalle. Tapahtuman jälkeen tarjolla kahvit ulkosalla. Olemme tilanneet tapahtumaan mukaan itse auringon, joka näyttäisi tämän hetken tietojen mukaan olevat tulossa! Tule sinäkin hyvän mielen hiljentymiseen kirkonmäelle. Ilmoittaudu mukaan yllä olevasta linkistä.Tervetuloa!

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

johtava diakoniatyöntekijä
Haarahongantie 4
71800 Siilinjärvi

lähiesihenkilö,Yhteisvastuu-keräyspäällikkö, työnohjaus, työyhteisöjen kehittäjä.