Kirkonmäki kuhisee ELOA

pe 3.9. klo 17.00 – pe 3.9. klo 19.30
Risukudonta.

Vuorelan kirkkopiha

Syksyn eloisin tapahtuma Vuorelan kirkolla.

Syksyinen ELOA-tapahtuma tuo yhteen koko kylän. ELOA käynnistyy klo 17 ja ohjelmaa riittää aina 19.30 saakka.

Vuorelan Marttojen teltta palvelee koko tapahtuman ajan. Teltasta lettuja ja makkaraa à 2€. Kahvilavieraita viihdyttää soitinyhtye Omat pojat ja Maija.

Parkour Akatemian parkour-pajassa testataan liikkuvuutta ja ketteryyttä ohjaajan kanssa. Pajat käynnistyvät klo 17.15, 18.00 ja 18.45. Niihin ilmoittaudutaan tapahtumapaikalla ja kerralla ohjaukseen voi osallistua 12 henkeä.

MLL Siilinjärvi järjestää tasapainoliinailua, slacklinea. Puiden väliin asennetulla liinalla kulkeminen on jännittävää, vähän kuin trapetsilla! Slackline vaatii kehonhallintaa, tasapainoa ja keskittymiskykyä. Tule kokeilemaan! Slacklinen läheisyydessä pelataan myös muistipeliä. Eikä ihan mitä tahansa muistipeliä. Pelilautana toimii nurmikko.

Vuorelan kunto tuo jumppapajan tapahtumaan. Yhteisjumppaa varten voit tuoda halutessasi oman jumppapatjan. Älä unohda mukavia jumppavaatteita!

Viime syksynä suuresti tykätty risuaskartelu on jälleen tapahtumassa. Siilinjärven kuvataideyhdistyksen toimipisteellä risukudontaa ja muita pieniä risutöitä.

Mitä tiedät partiosta? Houkutteleeko luonnossa touhuileminen? Partiolippukunta Kuilun Kulkijat esittelevät toimintaansa sekä neuvovat ystävyyden solmujen tekemisessä.

Kanarouva Kaakeros! Teatteriesitykset (kesto n. 15 min.) klo 17.30 ja 18.30. Teatterista vastaa seurakunnan lapsityö, joka järjestää ELOA-tapahtumassa myös pienet mopokilpailut. Muutakin mukavaa tällä toimipisteellä :)

NERF-leluaseita pääsee testaamaan Huoltoliiton toimintapisteellä. Samassa on myös kepparirata.

Vuorelan kirkkosaliin on rakennettu rukouspolulla astelet rauhoittuen, rukoillen, yksin ja yhdessä.

Omatoiminen Vilttikirppis levittäytyy nurmialueelle. Tule myymään pieneksi jääneet syys- ja talvivaatteet ja tee löytöjä itsellesi. Kirppispaikka on ilmainen.

Wauto - Walkers Siilinjärven liikkuva nuorten kohtaamispaikka kurvaa parkkipaikalle illan kuluessa.

Kirkonmäki kuhisee ELOA-tapahtuma järjestetään Vuorelassa jo kolmatta kertaa. Tapahtuma on ilmainen ja tervetulleita ovat aivan kaikki. Kirkon pihamaalla saat illan kivasti vierähtämään ja tapaat tuttuja ja tuntemattomia. Toimipisteitä kiertämällä saat merkin tapahtumapassiin. Täyden tapahtumapassin jättäneiden kesken arvotaan palkintoja. Arvonta suoritetaan klo 19.00.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille

seurakuntapastori
Rissalantie 2
70910 Vuorela

Etelä-Siilinjärven aluepappi, työpiste Vuorelan kirkolla.