Arjen Ateria

ti 28.9. klo 16.00
Kuvituskuva haarukka vihreällä taustalla

Siilinjärven seurakuntatalon Helmi-sali

Kaikenikäisten ruokailu. Ruokailun yhteyteen on koottu erilaista hyvän tuulen toimintaa.

Arjen ateriat ovat yhteisöllisiä kotiruokahetkiä. Aterian hinta on aikuiselta 5€ ja yli 2- vuotiaalta lapselta 2€.
Syksyn ateriat seurakuntatalolla ovat parittomien viikon tiistaina. Tänään päivällinen klo 16.
Päivällisen yhteyteen on koottu erilaisia harrasteryhmiä.
klo 15-16 ulkoillaan, lähtö ison salin edestä. Ei tarvitse lenkkeillä yksin, Maria vapaaehtoinen pyörähtää lenkin kanssasi. Lenkin jälkeen voit tulla halutessasi ruokailemaan.
n. klo 17 (ruokailun päätteeksi) vapaaehtoiset ohjaajat Senja ja Tuula pelaavat kanssasi erilaisia pelejä. Voidaan järjestää korttipöytä, lautapelejä ja toiminnallisia pelejä.
Vanhempien vertaisryhmä, kirjastossa 2. krs klo 17-18.30. Lapsiperheiden vanhemille tarkoitettu vertaisryhmä, jossa jaetaan vanhemmuuteen littyviä kysymyksiä. HUOM! Lastenhoito tarjotaan :)
Klo 17.30 Israelilaista tanssia päätysalissa. Tanssi on piiritanssia, eräänlaista helppoa kansantanssia,johon voi liittyä kuka tahansa mukaan.

Voit osallistua ryhmiin ilman ruokailua, tai käydä pelkästään syömässä. Myös lapsiperheet ovat tervetulleita.
HUOM! Seuraa ilmoittelua netin kautta, joka aterian yhteydessä on erilaista ohjelmaa.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

johtava diakoniatyöntekijä
Haarahongantie 4
71800 Siilinjärvi

lähiesihenkilö,Yhteisvastuu-keräyspäällikkö, työnohjaus, työyhteisöjen kehittäjä.