Messu

su 5.12. klo 10.00
Siilinjärven kirkko talvella

Siilinjärven kirkko

2. adventtisunnuntai. Kuninkaasi tulee kunniassa.

2. adventtisunnuntain messun toimittaa Pauli Soranta, avustavana pappina Olli Kortelainen. Kanttorina Marjaana Kaisto. Avustamassa myös RK1 rippikouluryhmän isoset. Messun jälkeen lähetyksen joulumyyjäiset seurakuntatalolla.

Kolehti: Suomen Kristillisen Ylioppilasliiton valtakunnallisen toiminnan vahvistamiseen. Suomen Kristillinen Ylioppilasliitto ry (SKY)

Kuninkaasi tulee kunniassa

Luterilaisessa kirkossa toisen adventtisunnuntain aiheena on Kristuksen toinen tuleminen. Seurakunnan tulee kärsivällisesti, uskossa kilvoitellen, odottaa Kristuksen paluuta kirkkaudessaan.

Päivän evankeliumissa hän puhuu aikojen merkeistä, jotka eivät jää keneltäkään huomaamatta, Toinen adventtisunnuntai on kuitenkin täynnä toivoa ja luottamusta, sillä se suuntaa katseemme tulevaisuuteen ja siihen, että Jumalan lupaukset täyttyvät ajallaan.

Messu on kuunneltavissa seurakunnan internetradiossa, osoitteessa https://mixtuur.live/siilinjarven-seurakunta tai klikkaamalla alla olevaa linkkiä

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Siilinjärven seurakunnan internetradio Linkki avautuu uudessa välilehdessä