Joulukonsertti

Joulukonsertti

Siilinjärven kirkko

Sibelius-Akatemian kamarikuoro

Sibelius-Akatemian Kuopion yksikön kamarikuoro esiintyy johtajanaan Heikki Liimola. Arttu Selonen, urut. Konsertissa kuullaan iki-ihania joululauluja sekakuoron esittämänä.

Vapaa pääsy, käsiohjelma 10e, käsiohjelma + kuoron uusi joululevy yht. 15e. Järjestää Sibelius-Akatemian kuopion osasto ja Siilinjärven seurakunta.

Taideyliopiston Sibelius-Akatemian Kuopion yksikön kirkkomusiikin opiskelijat ovat levyttäneet syksyllä 2021 levyllisen joulumusiikkia kuoronjohdon lehtorin Heikki Liimolan johdolla. Levy sisältää rakastettuja joululauluja Bellsin Chorus Ecclesiae -joululaulukokoelmasta sekakuorolle. Levyn tuottaa Bells Oy:n Juha Hakulinen. Levymyynnin tuotto ohjataan Sibelius-Akatemian Kuopion opiskelijat ry:n kautta opiskelijoiden kevään 2022 opintomatkan kuluihin.