Lähetyksen kättentyöt

ke 28.9. klo 12.15 – ke 28.9. klo 15.00
Lähetyksen putiikissa on monenlaisia tuotteita myynnissä

Siilinjärven seurakuntatalon lähetyskellari

Käsitöitä, askartelua ja kohtaamisia kansainvälisen työn puitteissa.

Lähetyksen kättentyöt-työpajassa pääset kuulemaan kansainvälisestä työstä maailmalla ja tekemään kädentöitä yhdessä toisten kanssa. Ryhmä kokoontuu keskiviikkoisin klo 12.15-15 seurakuntatalon lähetyskellarilla. Ennen lähetyskellarille tuloasi voit osallistua seurakunnan työntekijän pitämään kirkkohetkeen Siilinjärven kirkossa klo 12. Lähetyksen kättentyöt-työpajassa tehdään käsitöitä, askarrellaan ja jutustellaan yhdessä kahvikupposen lomassa. Toiminta on avointa kaikille. Voit osallistua oman aikataulusi mukaan ja myös tuoda rohkeasti omat ideasi yhteiseen hyvään. Käsityöt ja askatelut tehdään lähetyksen Putiikkiin myytäväksi. Pajatoimintaa luotsaa Sirpa Tuomisto.

Pajan aikana on auki myös Putiikki, josta voit ostaa käsitöitä, adresseja, kortteja ja lahjatuotteita. Putiikin tuotolla tuetaan lähetystyötä.