Pappisvahvistusta Sotkamosta

Siilinjärven seurakunnan kirkkoneuvosto pyytää hippakunnan tuomiokapitulilta viranhoitomääräyksen pastori Jani Kaaresalolle.

Siilinjärven seurakunta

Koska Siilinjärven seurakunnan avoinna olleeseen I kappalaisen virkaan tuli valituksi seurakunnan oma seurakuntapastori Pauli Soranta, vs. seurakuntapastori Jenni Tabell siirtyy Joensuun seurakuntayhtymän palvelukseen sairaalapapiksi ja vt. seurakuntapastori Kaisa Salo Puijon seurakunnan palvelukseen, on tammikuun alusta lähtien seurakunnan papiston kuudesta virasta vain viisi täytettynä.

Näin ollen kirkkoneuvosto pyytää Kuopion hiippakunnan tuomiokapitulilta pastori Jani Kaaresalolle viranhoitomääräyksen Siilinjärven seurakunnan määräaikaisen seurakuntapastorin virkaan virkaa perustamatta 1.2.–31.8.2023 väliseksi ajaksi.

Lisätiedot:
kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 7284 611, olli.kortelainen@evl.fi