Edustajat Suomen Lähetysseuran vuosikokoukseen

Siilinjärven seurakunnan edustajistoksi SLS:n vuosikokoukseen nimettiin Päivi Heikkinen, Anita Snellman sekä Lauri Katainen.

Vuosikokous on Suomen Lähetysseura ry:n (SLS) ylin päättävä elin, joka kokoontuu vuosittain. Vuosikokous vahvistaa Lähetysseuran tilinpäätöksen sekä valitsee hallituksen. Vuosikokoukseen lähettävät edustajia SLS:n jäsenet eli Suomen evankelis-luterilaisen kirkon seurakunnat. SLS:lla on lisäksi muita yhteisöjäseniä sekä henkilöjäseniä.

Siilinjärven seurakunta on SLS:n jäsenseurakunta. Lähetysseuran hallitus on päättänyt, että vuosikokous pidetään Helsingin Messukeskuksessa hybridikokouksena lauantaina 19.8.2023.

Kirkkoneuvosto valitsi kolme kokousedustajaa edustamaan Siilinjärven seurakuntaa Suomen Lähetysseura ry:n vuosikokouksessa 2023. Kokousedustajiksi valittiin Päivi Heikkinen, Anita Snellman sekä Lauri Katainen.

Lisätietoja: kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 728 4611, olli.kortelainen@evl.fi
Kirkkoneuvoston pöytäkirja 31.5.2023Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2023-06-02 16:00:00.0