Valtuuston ja neuvoston kokoonpanoissa muutoksia

Kirkkovaltuutettu Joonas Tolvanen on eronnut luottamustehtävistään ja kirkkovaltuutettu Saara Kauppinen on sivussa tämän vuoden loppuun saakka.

Kirkkovaltuutettu Joonas Tolvanen on eronnut luottamustehtävistään ja kirkkovaltuutettu Saara Kauppinen on määräaikaisesti sivussa luottamustehtävistä toimiessaan seurakunnan nuorisotyönohjaajana.

Joonas Tolvanen erosi luottamustehtävästä paikkakunnalta muuton johdosta. Kirkkovaltuusto kutsui Tolvasen tilalle kirkkovaltuustoon loppukaudeksi Jukka Markkasen Kotikirkko-valtuustoryhmästä.  Jukka Markkanen valittiin myös Tolvasen tilalle kirkkoneuvostoon Jarkko Juvosen henkilökohtaiseksi varajäseneksi neuvoston toimintakaudeksi.

Kirkkovaltuutettu Saara Kauppinen vapautettiin valtuutetun tehtävästä ja kirkkoneuvoston varajäsenyydestä ajaksi 9.9.-31.12.2019, jolloin hän toimii seurakunnan nuorisotyönekijän viransijaisena. Hänen tilalleen Yhteistyöryhmä-valtuustoryhmästä kirkkovaltuustoon kutsuttiin Risto Daavitsainen. Kauppisen paikalle kirkkoneuvostoon Saara Lehtolan henkilökohtaiseksi varajäseneksi valittiin Anita Snellman.

Nykyisen kirkkovaltuuston toimintakausi kestää vuoden 2022 loppuun ja kirkkoneuvoston toimintakausi vuoden 2020 loppuun saakka. Seurakunnan luottamuselimissä on edustajia kahdesta ryhmästä: Kotikirkosta ja Yhteistyöryhmästä.

Lisätietoja:
kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 7284 611, olli.kortelainen@evl.fi