Talousjohtajaksi 12 hakijaa

Kirkkoneuvosto valitsee haastateltavat hakijat ensi viikolla. Talousjohtajan valitsee kirkkovaltuusto 11. maaliskuuta.

Siilinjärven seurakunnan talousjohtajan virkaa hakivat määräajassa hallintotiet. maist. Jarmo Heikkinen, tradenomi Jouni Hämäläinen, yhteiskuntat. maist. Eveliina Iivarinen, tradenomi Anu Kopponen, kauppat. maist. Ritva Korhonen, koneteknikko Marko Manninen, oikeust. maist. Juha Miettinen, yhteiskuntat. maist. ja kauppat. lis. Jaana Niemelä, tilintarkastaja Ramandeep Singh, dipl.ins. Kaisa Selamo, kauppat. maist. Joonas Tolvanen ja tradenomi (YAMK) Satu Yletyinen.

Kirkkoneuvosto valitsee haastateltavat ensi viikon kokouksessaan, ja seurakunta haastattelee nämä hakijat 27. tammikuuta. Talousjohtajan valitsee kirkkovaltuusto 11. maaliskuuta.

Virka täytetään vakinaisesti 1.11.2020 lukien, kun nykyinen talousjohtaja Urpo Reponen jää eläkkeelle.

Lisätiedot: kirkkoherra Olli Kortelainen, olli.kortelainen@evl.fi, 044 7284 611

2020-01-15 13:52:00.0