Verkkosivujen julkaisujärjestelmä päivitetään

Seurakunnan verkkosivusto julkaistaan päivitetyssä järjestelmässä 19. helmikuuta. Sivuston visuaalinen ilme uudistuu ja valikkoon tulee oikopolku päätöksentekoon.

Seurakunnan verkkosivusto siilinjarvenseurakunta.fi julkaistaan päivitetyssä järjestelmässä 19. helmikuuta. Sivuston visuaalinen ilme uudistuu ja valikkoon tulee oikopolku päätöksentekoon.

Sivustoamme päivitetään säännöllisesti, jotta se palvelisi käyttäjiään mahdollisimman hyvin. Nyt ajankohtaisessa päivityksessä sivuston visuaalinen ilme uudistuu. Lisäksi harmaaseen infovalikkoon lisätään Päätöksenteko-linkki, jonka avulla seurakunnan päätöksentekoa koskevat asiat löytyvät entistä sujuvammin.

Myös lomakkeet uudistuvat. Uudistuksen johdosta esimerkiksi diakoniatyön avunpyyntölomake tehdään uudelleen ja vanha lomake on hetkellisesti poissa käytössä helmikuun puolivälissä.

Versiopäivityksen yhteydessä saattaa ilmetä ongelmia ja sivustolle saattaa jäädä vääriä tietoja. Voit ilmoittaa havaitsemistasi puutoksista seurakunnan tiedottajalle.

Siilinjärven seurakunnan verkkosivusto on julkaistu Suomen evankelis-luterilaisen kirkon Lukkari-julkaisujärjestelmällä.

Lisätietoja: tiedottaja Sini-Marja Kuusipalo, 044 7284 614, sini-marja.kuusipalo@evl.fi

2020-02-14 15:55:00.0