Huoltorakennuksen salaojitusta ja sadevesiviemäröintiä korjataan

Viinamäen hautausmaan huoltorakennuksen salaojituksen ja sadevesiviemäröinnin peruskorjaa Savon Rakennuspelti Oy.

Kirkkoneuvosto valitsi Viinamäen hautausmaan huoltorakennuksen salaojituksen ja sadevesiviemäröinnin peruskorjauksen urakoitsijaksi edullisimman tarjouksen tehneen Savon Rakennuspelti Oy:n.  Urakkahinnaksi sovittiin 32 450 euroa.

Lisäksi korjataan pihan kallistuksia ja rakennetaan perustukset jätekontille ja -katokselle.  Urakka ajoittuu tämän vuoden heinä-elokuulle.  Urakan aikana huoltorakennuksen edustalla oleva P-alue on työmaa-aluetta, joten se ei ole käytettävissä asiakaspysäköintiin.

Lisätietoja: talousjohtaja Urpo Reponen, 044 7824 621, urpo.reponen@evl.fi

Kirkkoneuvoston pöytäkirja 10.6.2020Linkki avautuu uudessa välilehdessä