Loput Viinamäen hautausmaan aidasta uusitaan keväällä

Hautausmaa sai teräsaidan kahdelle sivulle viime vuonna. Tänä keväänä myös Kasurilantien puoli aidataan teräsaidalla.

Kirkkoneuvosto päätti hankkia Viinamäen hautausmaan itäreunalle eli Kasurilantien puolelle samanlaisen teräsaidan, jolla hautausmaan pohjois- ja länsisivut aidattiin viime vuonna. Aita hankitaan VS Turva-aidat Oy:ltä optiotarjouksen mukaisesti. Tällä hetkellä hautausmaan itälaitaa reunustaa vanha, osittain huonokuntoinen kuusiaita.

Hautausmaan pääsisäänkäynnille seurakunta pyytää Siilin Ra-toimisto Oy:ltä suunnitelman aitapylväistä ja valaistuksesta sekä sisäänkäynnillä olevan vaunuvajan maaperän tasaamisesta.  Aidan rakentaminen edellyttää Siilinjärven kunnan toimenpidelupaa.

Aitaamiseen on varattu 90 000 euroa.

Lisätiedot: talousjohtaja Anu Kopponen, 044 7284 621, anu.kopponen@evl.fi

Kirkkoneuvoston pöytäkirja 20.1.2021Linkki avautuu uudessa välilehdessä