Henkilöstöuutinen kasvatuksesta ja viestinnästä

Varhaiskasvatuksen johdossa sijaisena jatkaa Virpi Rissanen, Heli Kuittinen palkattiin lastenohjaajaksi. Seurakunnan viestinnässä aloittaa tiedottajan sijaisena Merja Tapio.

Kirkkoneuvosto päätti jatkaa seurakunnan lastenohjaaja Virpi Rissasen sijaisuutta lapsityönohjaajana vuodeksi 1.2. alkaen. Lapsityönohjaaja vastaa seurakunnan varhaiskasvatuksesta ja toimii lastenohjaajien lähiesimiehenä. Lisäksi kirkkoneuvosto päätti palkata Heli Kuittisen lastenohjaajan tehtävään 1.2. alkaen toistaiseksi. Siilinjärven seurakunnan varhaiskasvatustyössä on ollut työvoimavajausta, kun viime vuonna kaksi lastenohjaajaa siirtyi eläkkeelle.

Näiden lisäksi seurakunta on palkannut vs. tiedottajaksi 1.2. alkaen puoleksi vuodeksi Merja Tapion.

Lisätiedot: kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 7284 611, olli.kortelainen@evl.fi

Kirkkoneuvoston pöytäkirja 20.1.2021Linkki avautuu uudessa välilehdessä