Seurakuntatalon remonttisuunnitelma etenee

Siilinjärven seurakunnan kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle seurakuntatalon remonttiin 1,5 miljoonan euron investointia. Rakennushankkeelle tullaan hakemaan rahoitustukea.

Siilinjärven seurakunnan logo

Kuntotutkimuksen ja tilatarvekyselyn perusteella Sitowise Oy on laatinut remontista hankesuunnitelman, jossa on esitys remonttihankkeen sisällöstä, tilaratkaisuista, teknisistä, laadullisista ja toiminnallisista tavoitteista, kustannuksista ja aikataulusta.

Remonttikohteina olisivat seurakuntatalon vesikatto, keittiö, ilmanvaihto, Iso sali, kahvio sekä eteis- ja wc-tilat, liinavaatevarasto ja siivouskeskus. Investointina tämä on noin 1.500.000 euroa, johon haetaan investointiavustusta Raklin EU-hankerahoituksesta sekä rahoitustukea Business Finlandilta.

Lisätietoja: talousjohtaja Anu Kopponen, 044 7284 621, anu.kopponen@evl.fi

Kirkkoneuvoston pöytäkirja 12.10.2021Linkki avautuu uudessa välilehdessä