Kuusi pikkulasta soittaa kirkossa marakasseja ja kapuloita.

Lapsikuoro ja kirkkomuskarit

Yhdessä musisoiminen on kivaa. Lapsikuorossamme laulaa alakouluikäisiä lapsia. Muskareissa laulavat, soittavat ja leikkivät alle kouluikäiset 3-vuotiaista alkaen lapsiryhmässä tai perheryhmässä.

Lapsikuoro

Lapsikuoro sukeltaa musiikkiin lauluin ja leikein. Kuoro harjoittelee keskiviikkoisin klo 17–18 seurakuntatalon Helmi-salissa ja mukaan mahtuu aina myös uusia kuorolaisia. Kuorossa laulaminen on maksutonta.

Kuoro on suunnattu esi- ja alakouluikäisille lapsille. Kuoro esiintyy muun muassa perhekirkoissa ja joulun alla Kauneimmissa joululauluissa. Kuoroa johtaa kanttori Marjaana Kaisto.

Perhemuskari

Perhemuskari on lasten ja aikuisten, kaikenikäisten toiminnallinen puolituntinen, minne voivat tulla vanhemmat, mummit, ukit tai kummit lasten kanssa. Musiikki sykkii meissä kaikissa. Vaikka et osaisi laulaa tai soittaa, tärkeintä on nauttia ja rohkaistua yhdessä lapsen kanssa tekemisestä, soittamisesta, kuuntelemisesta ja laulamisesta.
Perhemuskari kokoontuu Vuorelan kirkolla ja Siilinjärven seurakuntatalolla. Perhemuskari on maksuton.

Perhemuskarit Vuorelan kirkolla, Rissalantie 2, torstaisin klo 16.45–17.30 ja 17.45–18.30.
Vuorelan muskarit kokoontuvat kevätkaudella huhtikuun loppuun asti. Muskareiden kevätkekkerit Ruokoniemen leirikeskuksessa 2.5. Ilmoittaudu muskariin

Perhemuskari Siilinjärven seurakuntatalolla, Haarahongantie 4, joka toinen tiistai klo 17-17.45.
Muskari kokoontuu kevätkaudella seuraavasti: 26.3., 9.4. ja 23.4. Muskarin kevätkekkereitä vietämme Ruokoniemen leirikeskuksessa 2.5.
Ilmoittaudu muskariin

Kysy lisää kuorosta ja muskarista

kanttori

lapsikuoro ja kirkkomuskarit