Perhejuhlat

Elämän kohokohtia kannattaa juhlia. Kirkolliset juhlat kokoavat ystävät ja perheen yhteen. Ristiäisten, rippijuhlien, häiden ja hautajaisten perinteet jäävät vahvoiksi muistoiksi. Seurakuntana haluamme toivottaa sinulle ja läheisillesi Jumalan siunausta elämänne tärkeissä hetkissä.

Siunausta voi pyytää myös muissa elämän eri tilanteissa: syntymäpäiväsankarille, uuteen kotiin muuttaneille, maistraatissa avioituneille tai avioliiton vuosipäivää viettäville, työyhteisölle tai uusien tilojen käyttöönoton yhteydessä.

Ota yhteyttä!

Kun haluat kastaa lapsesi tai mennä naimisiin tai järjestät hautajaisia, ota yhteyttä seurakuntaamme: seurakuntatoimisto, 017 288 4600, siilinjarven.seurakunta@evl.fi.

Seurakuntatoimisto auttaa myös muissa tilanteissa, joissa haluat varata seurakunnan työntekijän tai tilan. Seurakuntatoimistossa voit myös laittaa vireille avioliiton esteiden tutkinnan tai tilata virkatodistuksen.  Seurakuntamme jäsenrekisteriasiat hoitaa Kuopion aluekeskusrekisteriLinkki avautuu uudessa välilehdessä