Syntymäpäivät ja muut merkkipäivät

Syntymäpäivät ja muut merkkipäivät ovat merkittävä taitekohta menneeseen ja tulevaan. Niitä saa juhlia. Pappi, kanttori tai muu työntekijämme vierailee mielellään luonasi toivottamassa sinulle ja läheisillesi Jumalan siunausta elämänne tärkeissä hetkissä.

Voit aloittaa syntymäpäivien tai vuosijuhlien suunnittelun ottamalla yhteyttä seurakuntatoimistoon.

Eläkeikäisten syntymäpäivät

Muistamme seurakuntamme vanhimpien jäsenten syntymäpäivää järjestämmällä yhteisiä syntymäpäiväjuhlia. 70, 75, 80 ja 85 vuotta täyttävät seurakuntamme jäsenten yhteinen juhla alkaa jumalanpalveluksella kirkossa ja jatkuu seurakuntatalolla. Näitä juhlia järjestämme neljä kertaa vuodessa. Seurakuntamme jäsenistä 90-vuotiaat ja sitä vanhemmat kutsumme yhteiselle ohjelmalliselle syntymäpäivälounaalle seurakuntatalolle. Näitä juhlia järjestämme kaksi kertaa vuodessa.

Lisätietoja yhteisistä syntymäpäiväjuhlista saat diakoniatyöntekijä Erja Valkoselta.

Kakarakestit pikkulasten kanssa

Alle kouluikäiset lapset ja heidän perheensä kutsumme juhlimaan synttäreitä Kakarakesteille. Yhteisillä syntymäpäiväkekkereillä ohjelmassa on kirkkohetki, ruokailu, laulua, leikkiä ja mukavaa yhdessäoloa. Jokainen 1–6-vuotias seurakuntamme jäsen saa juhlaan henkilökohtaisen kutsun. Lisätietoja saat lapsityönohjaaja Virpi Rissaselta.

Valkoinen ruusu.