Nuoria pelastusliivit päällä järven rannalla.

Ajankohtaista nuorille

Nuorten leirejä järjestetään kolmesti vuodessa (Nuorten Kevätleiri, Nuorten Syysleiri & Adventtileiri). Leirien suunnittelemisesta ja toteuttamisesta vastaavat nuorista ja ohjaajista koostuvat tiimit. Leiripäivät muodostuvat yhdessä tekemisestä, pelaamisesta ja erilaisista työskentelyistä rennossa ilmapiirissä. Leirin hinta on 48 €/henkilö. Kaikki leirit ovat Ruokoniemen leirikeskuksessa. Nuorten leirit on tarkoitettu 15 - 29 vuotiaille nuorille.

Katso lisää ja ilmottaudu mukaan Nuorten kevät leirille!

Kesän isoshaku

Kesän isoshaku on täällä! Klikkaa tästä ja hae niille leireille jotka sopii sulle parhaiten! Hakuaika päättyy 7.4.

Perkkis

Perjantai-iltojen Perkkis on säännöllistä toimintaa syksyn ja kevään aikana Siilinjärven seurakuntatalolla. Perkkis kokoaa eri-ikäistä nuorten porukkaa viettämään aikaa itselle sopivaan aikaan kello 18 – 22. Perkkiksessä voit pelata muun muassa biljardia, pöytäjalista, pingistä, Tv-huoneessa pleikkaa (PS 4) tai lauta- ja korttipelejä. Liikuntatilassa mahdollisuus myös sählyyn. Iltahartaudessa hiljennytään hetkeksi klo 19.30.

Perkkistoiminnasta vastaavat nuorisotyönohjaaja Kari Kolehmainen ja Janna Vilkkilä.

Kevään ajan  Perkkikset Siilinjärven seurakuntatalon nuorisotilassa

Tammikuu; perjantaisin 12.1.,19.1., 26.1. aina klo 18–22.

Helmikuu; perjantaisin 2.2., 9.2.,16.2., 23.2. aina klo 18–22.

Maaliskuu; perjantaisin 1.3.,15.3., 22.3. aina klo 18–22.

Huhtikuu; perjantaisin 5.4., 12.4.,19.4., 26.4.  aina klo 18–22.

Toukokuu; perjantaisin 3.5., 17.5. aina klo 18-22.

Somepäivystys

Seuriksen somelähetilään, eli ohjaaja-Jannan, saa kiinni aina Jannan työpäivinä snäpistä @jannatuuliaa. Sinne voit tulla kertomaan luottamuksellisesti huolet ja murheet sekä tietenkin ilot ja onnistumiset! Lisäksi se on nopea reitti tavoittaa ohjaaja, jos on mitään kysyttävää nuorille suunnatusta toiminnasta taikka isoshommista. Stooreissa aina päivitettynä miten Janna päivystää kuluvalla viikolla.

Neljä nuorta hiihtää puusuksilla hiekkatiellä.

Kysy lisää

71800 Siilinjärvi

Ahmon koulun ja Siilinjärven lukion koulukummi

Rissalantie 2