Kaksi tyttöä istuu kesällä rantakalliolla.

Leirit ja retket

Järjestämme leirejä ja retkiä pitkin vuotta. Myös 1.–2.-luokkalaisille on kesällä tarjolla päiväleiritoimintaa. Leireillä vietetään aikaa yhdessä ja tehdään monenlaista mukavaa ja ehditään myös hiljentyä. Leirit pidetään leirikeskuksessamme Ruokoniemessä.  Ohjaajina toimivat seurakunnan työntekijät ja nuoret leiri-isoset.

Kesätoimintaa 2024

Leirille ja kerhoon lasten kesken

Kesis-kerhot 3.-20.6.

Ulkoilua, retkeilyä, kädentöitä, leikkejä ja pelejä 1.- ja 2.-luokkalaisille Siilinjärven seurakuntatalolla ja Vuorelan kirkolla päivittäin klo 9–15. Jos ryhmään mahtuu, otetaan myös 3. -luokkalaisia. Ilmoittaudu 2.-19.5. Lisätiedot: Virpi Rissanen 044 7284 605.

Kesä24 -leiri 18. – 20.6. 7–14-vuotiaille. Leiriohjelmassa uintia, metsäseikkailua sekä kädentöitä yhdessä leirikavereiden kanssa. Iltanuotion loimua, hyvää ruokaa ja yhdessä musisointia. Leirille järjestetään edestakainen yhteiskuljetus Vuorelasta ja Siilinjärveltä. Ilmoittaudu 2.5. klo 8 alkaen. Ilmoittautuminen päättyy 24.5. Lisätiedot: Anne Roivainen p. 044 7284 653.

JIPPII-leiri 16. – 18.8. 9–13-vuotiaille. Lähde viettämään riemukkaita hetkiä ja hankkimaan unohtumattomia leirimuistoja: leikkejä, pelejä, askartelua ja mukavaa yhdessäoloa kavereitten kanssa. Ohjelma sisältää saunomista, uintia, luonnon läheisyyttä ja iltanuotion tunnelmaa sekä maittavaa ruokaa. Leirille järjestetään edestakainen yhteiskuljetus Vuorelasta ja Siilinjärveltä. Ilmoittaudu 2.5. klo 8 alkaen. Ilmoittautuminen päättyy 24.5. Lisätiedot: Tuomo Toivanen p. 044 7284 654.

Leirille perheen kanssa

Perheleiri 7. - 9.6. Leikki- tai alakouluikäisille lapsille ja heidän vanhemmilleen. Yhteistä ja omaa ohjelmaa kaikenikäisille. Ilmoittaudu 2.–24.5. Leirille otetaan osallistujat ilmoittautumisjärjestyksessä. Lisätiedot: Liisa Tiilikainen 044 7284 645 ja Virpi Rissanen 044 7284 605.

Äiti-lapsileiri 12. – 14.7. Naisväen leiri kutsuu äitejä, mummeja ja kummeja sekä 6 - 14 -vuotiaita lapsia mukaan. Tarjolla musiikkia, liikkumista, kädentöitä, lepoa, uintia, saunomista ja nuotion loimua. Lauantaina pajatoimintaa erikseen aikuisille sekä lapsille. Leirille järjestetään tarvittaessa edestakainen yhteiskuljetus Vuorelasta ja Siilinjärveltä. Ilmoittaudu 2.5. - 24.5. Lisätiedot nuorisotyönohjaajilta. Leiriohjaajana Meiju Silvast (töissä 1.6. alkaen).

Maksut ja vakuutus

Kesiskerho: seurakunnan jäsenelle maksuton, muilta 3€/ päivä.

Äiti-lapsi- ja perheleiri aikuiselta oman seurakunnan jäseneltä 48 €, muilta 84 €.

Alle 15-vuotiaalta oman seurakunnan jäseneltä maksuton, muilta 50€.

Jippii- ja Kesä24 -leiri alle 15-vuotiaalta oman seurakunnan jäseneltä maksuton, muilta 50€.

Etusijalla tapahtumiin ovat Siilinjärven ev.lut. seurakunnan jäsenet. Lapsi voi ilmoittautua vain yhdelle leirille, jotta mahdollisimman moni pääsisi osallistumaan.

Perhe voi taloudellisen tilanteen perusteella hakea maksuvapautusta. Maksuvapautuskaavaketta voi tiedustella tapahtuman yhteyshenkilöltä.
Osallistujat ovat seurakunnan tapaturmavakuutuksen piirissä tapahtuman aikana. Vakuutus ei koske osallistujan matkatavaroita.

Toiselle henkilölle tai yhteisille tai toisen tavaroille itse aiheutetuista vahingoista vastaa tekijä.