Hankinnat

Siilinjärven ev.lut. seurakunta ilmoittaa käynnissä olevista tarjouskilpailuista Hilmassa eli julkisten hankintojen ilmoituskanavallaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, jossa tarjouksen voi jättää sähköisesti. Palvelussa on nähtävänä tarjouspyynnön nimi, tarjouspyynnön kuvaus ja tarjouksen määräaika.

Hankinnalla tarkoitetaan tavaroiden ja palveluiden ostamista, vuokraamista tai siihen rinnastettavaa toimintaa sekä urakalla teettämistä. Seurakunnan hankintoja ohjaa hankintalainsäädäntöLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Sen tarkoitus on tehostaa julkisten varojen käyttöä, edistää laadukkaiden hankintojen tekemistä sekä edistää yritysten ja muiden yhteisöjen tasapuolisia mahdollisuuksia tarjota tavaroita, palveluita ja rakennustyötä julkisten hankintojen tarjouskilpailuissa.

Käynnissä olevat tarjouskilpailut

Siilinjärven seurakuntatalon korjauksen urakkalaskennat 31.8.2022 saakka tarjousportaali Hilmassa:

Rakennusautomaatiourakka

Sähköurakka