Siilinjärven seurakunnan uusi kirkkovaltuusto

Uudet seurakuntavaalien vahvistetun tuloksen mukaan valitut kirkkovaltuutetut aloittavat valtuustokautensa tammikuussa.

Siilinjärven seurakunta

Seurakuntavaalien vahvistetun tuloksen mukaan kirkkovaltuuston varsinaisiksi jäseniksi seuraavaksi nelivuotiskaudeksi 2023–2026 on valittu seuraavat henkilöt: Ahonen Ilkka, Heikkinen Päivi, Hiltunen Päivi, Jauhiainen Ossi, Jäntti-Ciprian Annukka, Jäppinen Eeva, Kasurinen Janne, Katainen Lauri, Korhonen Leena, Korhonen Riitta, Kröger Risto, Lehtola Saara, Markkanen Jukka, Markkanen Tapio, Mononen Satu, Ojala Kari, Oksman Merja, Pennanen Vesa, Puustinen Kyllikki, Savolainen Eeva, Savolainen Kalle, Snellman Anita, Sopanen Markku, Tuomainen Kirsi, Utriainen Eero, Venäläinen Ritva ja Väätäinen Liisa.

Uusi kirkkovaltuusto kokoontuu ensimmäistä kertaa 12.1.2023.

Lisätietoja: kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 7284 611, olli.kortelainen@evl.fi
Kirkkovaltuuston pöytäkirja 8.12.2022Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-12-09 19:28:00.0