Sydämet roikkuvat pyykkinarulta.

Vertaistukiryhmät

Ryhmissä saa tukea toinen toiselta arjessa selviämiseen. Kaikki ryhmät ovat avoimia ja maksuttomia. Kokoontumisissa on yleensä jotain pientä syötävää.

Näkövammaisten kerho

Näkövammaisten Näkökerho kokoontuu kerran kuukaudessa tiistaina klo 12–13.30 Siilinjärven seurakuntatalolla. Kysy lisää yhteyshenkilö Erja Valkoselta p. 044 728 4644 Kokoontumisajat saat tapahtumakalenteristamme.

Aikuisten kehitysvammaisten KIVA-kerho

KIVA-kerho on aikuisten kehitysvammaisten kerho, joka kokoontuu kolmen viikon välein torstaisin klo 15–16.30. Kerhossa jutellaan, pelataan, askarrellaan, hiljennytään Raamatun ja virsien äärellä ja juodaan kerhokahvit. Kerhossa on aina mukana diakoniatyöntekijä ja avustajia. Kysy lisää yhteyshenkilö Raija Hallikaiselta p. 044 728 4642. Kokoontumisajat saat tapahtumakalenteristamme.

Omaishoitajakerho

Omaishoitajakerho kokoontuu joka toinen torstai klo 13–15 Siilinjärven seurakuntatalolla. Ryhmään voit osallistua, jos hoidat läheistäsi kotona tai olet etähoitaja eli hoidat esimerkiksi iäkkäistä kotona asuvia vanhempiasi. Ryhmä toteutetaan yhteistyössä SPR:n kanssa. Kysy lisää yhteyshenkilö Erja Valkoselta p. 044 728 4644.  Kokoontumisajat saat tapahtumakalenteristamme.

Mielenterveyskuntoutujien hengellinen ryhmä

Järjestämme ryhmän yhteistyössä potilasyhdistys Virkistyksen kanssa. Ryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa maanantaisin klo 12–13.30 Virkistyksen tiloissa Siilinjärvellä, Kuiluntie 3B (2. krs.)

Pelikerho Arjen aterian yhteydessä

Pelikerho kokoontuu pelaamaan bocciaa aina tiistaisin Arjen aterian jälkeen. Vapaaehtoiset Veli ja Anja Korhonen ylläpitävät yhteishenkeä ja opastavat pelin saloihin. Kuka tahansa voi jäädä pelamaan, uusia pelaajia otamme aina ilolla vastaan. Ukrainalaisperheiden pelikerho kokoontuu tiistaisin Arjen aterian (päivällisen) jälkeen klo 17–18 nuorten tiloissa. Mukana pelailemassa on ukrainalaisia perheitä ja mukaan saa tulla myös suomalaisia perheitä.

Kysy lisää

diakoniatyöntekijä
Rissalantie 2
70910 Vuorela