Henkilöstöuutisia

Seurakunnan henkilöstön vaihdoksia.

Siilinjärven seurakunnan logo

Kirkkoneuvosto valitsi Siilinjärven seurakunnan nuorisotyönohjaajan virkaan Meiju Silvastin – haastattelutyöryhmän yksimielisen ehdotuksen mukaisesti. Virka täytetään 1.7.2022 alkaen nykyisen viranhaltijan, Kirsi Pyöriä-Kolehmaisen, virassaolon päätyttyä. Siksi Silvasti palkataan määräaikaiseksi nuorisotyönohjaajaksi 1.5.–30.6.2022 väliseksi ajaksi.

Lapsityönohjaaja Jaana Markkanen on irtisanoutunut Siilinjärven seurakunnan lapsityönohjaajan virasta. Vs. lapsityönohjaajana toimii tällä hetkellä Virpi Rissanen.

Siilinjärven seurakunnan pitkäaikainen emäntä Riitta Launonen on irtisanoutunut virastaan eläkkeelle jäämisen vuoksi. Hänen jatkajakseen seurakunnan emännäksi on valittu Anu Karjalainen. Karjalainen on työskennellyt seurakunnassa määräaikaisena emäntänä viime keväästä lähtien.

kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 7284 611, olli.kortelainen@evl.fi
talousjohtaja Anu Kopponen, 044 7284 621, anu.kopponen@evl.fi