Edustajat Suomen Lähetysseuran vuosikokoukseen

Siilinjärven seurakunnan edustajisto SLS:n vuosikokoukseen valittiin.

Siilinjärven seurakunnan logo

Vuosikokous on Suomen Lähetysseuran ry:n (SLS) ylin päättävä elin. Se kokoontuu vuosittain Lähetysjuhlien yhteydessä. Vuosikokous vahvistaa Lähetysseuran tilinpäätöksen sekä valitsee hallituksen. Vuosikokoukseen lähettävät edustajia SLS:n jäsenet eli Suomen evankelis-luterilaisen kirkon seurakunnat. SLS:lla on lisäksi muita yhteisöjäseniä sekä henkilöjäseniä.

Siilinjärven seurakunta on SLS:n jäsenseurakunta. Lähetysseuran hallitus on päättänyt, että vuosikokous pidetään 21.5.2022 Oulussa Lähetysjuhlien ja Kirkkopäivien yhteydessä.

Kirkkoneuvosto valitsi kolme kokousedustajaa edustamaan Siilinjärven seurakuntaa Suomen Lähetysseura ry:n vuosikokouksessa 2022. Kokousedustajiksi valittiin Kari Kolehmainen, Päivi Heikkinen sekä Anita Snellman.

Lisätietoja kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 7284 611, olli.kortelainen@evl.fi

Kirkkoneuvoston pöytäkirja 23.3.2022Linkki avautuu uudessa välilehdessä