Ruokoniemen leirikeskuksen piha-alue kunnostetaan

Siilinjärven seurakunnan kirkkoneuvosto päätti  Ruokoniemen leirikeskuksen piha-alueen kunnostamisesta ja linja-auton kääntöpaikan rakentamisesta.

Siilinjärven seurakunnan logo

Siilinjärven seurakunnan kirkkoneuvosto päätti Ruokoniemen leirikeskuksen piha-alueen kunnostamisesta ja linja-auton kääntöpaikan rakentamisesta.

Ahkerassa käytössä olevan leirikeskuksen piha-alueen kunnostus sekä kääntöpaikan rakentaminen nähdään tärkeänä leirikeskuksen viihtyisyyden sekä turvallisuuden parantamiseksi.

Kunnostussuunnitelma pitää sisällään käyttöturvallisuutta sekä saavutettavuutta lisääviä parannuksia mm. invaluiskan, pihan pinnan rakenteen ja valaistuksen suhteen. Valaistus hoidetaan led-valoilla, jotka ovat energiatehokkaita ja siten myös ympäristöystävällisiä. Erillinen kääntöpaikka lisää pihan turvallisuutta siirtäessään autoliikenteen pois pihapiiristä.

Lisätietoja talousjohtaja Anu Kopponen, 044 7284 621, anu.kopponen@evl.fi

2022-03-28 11:41:00.0