Tukea ukrainalaisperheille

Haluatko auttaa Siilinjärvelle tulleita ukrainalaisperheitä? Seurakunta tukee perheitä suoraan. Voit tehdä rahalahjoituksen tilille tai toimittaa kauppojen lahjakortteja diakonian välitettäväksi.

kuvituskuvassa taivasta ja kukan terälehtiä

Seurakunta tukee Siilinjärvelle tulleita ukrainalaisperheitä suoraan sekä kunnan kanssa yhteistyössä. Seurakunta ei järjestä erillisiä tavara- tai rahakeräyksiä. Halutessasi auttaa nimenomaan Siilinjärvelle tulleita ukrainalaisia, voit tehdä rahalahjoituksen Siilinjärven seurakunnan diakoniarahastoon. Lahjoitustuotto käytetään suoraan kohteeseen lyhentämättömänä.

Lahjoituksen saaja: Siilinjärven seurakunta Tilinumero: FI49 5608 8820 0292 03 Viestikenttään: Paikallisapu Ukraina

Diakoniatyö ja seurakuntatoimisto ottavat myös vastaan kauppojen lahjakortteja, jotka välitetään ukrainalaisperheille Siilinjärvellä.

Seurakunnan 4.3. järjestämä tukikonsertti sekä lipaskeräys ukrainalaisten hyväksi Kirkon ulkomaanavun kautta tuotti yhteensä yli 5300 euroa. Kiitokset kaikille tukijoille sekä keräykseen osallistuneille!

Siilinjärven kirkossa sunnuntaina 24.4. klo 18 järjestettävän kamarimusiikkikonsertin käsiohjelmamaksut ohjataan lyhentämättömänä Siilinjärvelle tulleiden ukrainalaisten auttamiseen seurakunnan diakoniarahaston kautta.

Kamarimusiikkikonsertin esiintyjinä ovat Lev Berkovskiy viulu, Lotta Harju viulu, Oili Tuhkanen alttoviulu, Heidi Miettunen sello, Tuomas Untamala sello ja sopraano Anna Immonen.

2022-03-31 15:13:00.0