Hautausmaan valaistusuudistus siirtyy

Kirkkoneuvosto päätti olla hyväksymättä Viinamäen hautausmaan aluevalaistuksen ja kasteluverkon uusimisurakalle tehtyjä tarjouksia niiden korkean hinnan vuoksi. Vaihtoehtoisia toteuttamisratkaisuja urakalle etsitään.

Siilinjärven seurakunnan logo

Muun muassa hautausmaan kastelujärjestelmän rakentamisen sekä aluevalaistuksen rakentamisen ja uusimisen sisältämä urakkatarjouspyyntö sai kaksi tarjousta. Tarjoukset olivat hinnaltaan niin paljon korkeammat kuin urakkahankkeen investointivaraus, että kirkkoneuvosto päätti olla hyväksymättä niistä kumpaakaan.

Päätettiin etsiä ratkaisuja, joilla urakkahanke voidaan toteuttaa määrärahan puitteissa. Näin ollen hautausmaan aluevalaistuksen ja kasteluverkon uusiminen siirtyy ensi vuoteen.

Lisätietoja: talousjohtaja Anu Kopponen 044 728 4621, anu.kopponen@evl.fi
Kirkkoneuvoston pöytäkirja 1.6.2022Linkki avautuu uudessa välilehdessä