Henkilöstöuutisia

Siilinjärven seurakunnan henkilöstövaihdoksia.

Siilinjärven seurakunnan logo

Siivoojan tehtävään on valittu Paula Mertojoki.

Diakoniatyöntekijä Auli Kela on siirtynyt toisiin tehtäviin.
Kirkkoneuvosto päättää diakoniatyöntekijän viran julistamisesta haettavaksi seuraavassa kokouksessaan elokuussa.

Puutarhuri Maija-Liisa Räihä palaa virkavapaaltaan kesällä.

Johtava nuorisotyönohjaaja Sauli Paavilainen palaa virkavapaalta hoitamaan virkaansa 1.9.2022 lähtien. Virka muuttuu kirkkovaltuuston päätöksen mukaisesti kasvatustyön johtavaksi viranhaltijaksi 1.10.2022 lähtien.

Pastori Teemu Voutilainen pitää lähtösaarnansa messussa Siilinjärven kirkossa sunnuntaina 14.8.2022 klo 10. Messun jälkeen on kirkkokahvit ja Teemun lähtöjuhla seurakuntatalon isossa salissa.
Siilinjärven seurakunnan ensimmäisen kappalaisen paikka tulee haettavaksi. Prosessissa tulee kestämään arviolta puoli vuotta. Kirkkovaltuusto valitsee virkaan asetettavan hakijoista, jotka tuomiokapituli on todennut kelpoisiksi virkaan.

Lisätietoja: kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 728 4611, olli.kortelainen@evl.fi ja
talousjohtaja Anu Kopponen 044 728 4621, anu.kopponen@evl.fi

Kirkkoneuvoston pöytäkirja 1.6.2022Linkki avautuu uudessa välilehdessä