I kappalaiseksi esitetään Kati Jansaa

Kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle, että se valitsee pastori Kati Jansan Siilinjärven seurakunnan I kappalaisen virkaan. Valtuusto päättää asiasta kokouksessaan 8.12.2022

Siilinjärven seurakunta

Siilinjärven seurakunnan I kappalaisen virka tuli avoimeksi edellisen viranhaltijan Teemu Voutilaisen tultua valituksi Kuopion Puijon seurakunnan kirkkoherraksi. Kappalaisen virka oli haettavana 10.10.2022 saakka ja hakuaikana virkaa haki 4 hakijaa: pastori Päivi Helén, pastori Kati Jansa, pastori Pirjo Parviainen ja pastori Pauli Soranta.

Seurakunnan viranhaltijoista sekä luottamushenkilöistä koostunut valmistelutyöryhmä haastatteli kaikki hakijat ja ehdotti yksimielisesti kirkkoneuvostolle tehtävään valittavaksi Kati Jansan. Näin ollen kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle pastori Kati Jansan valittavaksi Siilinjärven seurakunnan I kappalaisen virkaan. Kirkkovaltuusto tekee valintapäätöksen kahdeksas joulukuuta.

Lisätietoja: kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 7284 611, olli.kortelainen@evl.fi
Kirkkoneuvoston pöytäkirja 23.11.2022Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-11-25 08:19:00.0