Palvelumaksuihin korotuksia

Seurakunnan hautauspalveluiden, siivous- ja emäntäpalveluiden, tilavuokrien ja ateriapalveluiden hinnastot on tarkastettu ja kaikkia hintoja korotetaan noin kymmenellä prosentilla.

Yleisen hintatason noususta ja inflaatiosta johtuen palveluiden hintoja nostetaan noin kymmenellä prosentilla.

Tilavuokrien kohdalla Siilinjärven seurakunnan jäsenyydestä on hyötyä: ei-seurakuntalaisille hinnankorotukset ovat kaksinkertaiset eli 20 prosenttia aiempaa suuremmat.

Seurakuntatalon uusien tilojen myötä otetaan neuvottelutiloihin käyttöön erikseen myytävät tarjoilupaketit, jotka sisältävät tilavuokran lisäksi tarjoilut.

Hautauspalveluiden, siivous- ja emäntäpalveluiden ja ateriapalveluiden uudet hinnastot otetaan käyttöön 1.7.2023 lukien, tilavuokrien 1.8.2023.

Lisätietoja: talousjohtaja Anu Kopponen 044 728 4621, anu.kopponen@evl.fi
Kirkkoneuvoston pöytäkirja 31.5.2023Linkki avautuu uudessa välilehdessä