Kohta satavuotias Tiekirkko

Siilinjärven kirkko on Tiekirkkona avoinna arkisin 26.6.–4.8. Lähetyskahvila on avoinna tiekirkkoaikaan maanantaista torstaihin.

Tiekirkko-kuvituskuva

Siilinjärven kirkko on Tiekirkkona avoinna 26.6.–4.8. maanantaista perjantaihin klo 11–16. Tiekirkossa on kirkko-opas, joka tarvittaessa kertoo kirkon historiasta ja taiteesta.

Kirkon sivueteisessä toimii Tiekirkon aukioloaikana maanantaista torstaihin lähetyksen kesäkahvila, jossa voi huoahtaa kahvikupillisen äärellä ja tutustua lähetystyöhön sekä Antero Koposen Väreistä voimaa -taidemyyntinäyttelyyn. Keskiviikkoisin perinteisen keskipäivän hartaushetken paikalla on Tiekirkko soi! -musiikkituokiotLinkki avautuu uudessa välilehdessä, joissa kuullaan laulu-, piano- ja urkumusiikkiesityksiä. Musiikkihetket ovat kuultavissa seurakunnan NettiradiossaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kirkon virallisia satavuotissyntymäpäiviä vietetään kirkon vihkimisen muistopäivänäLinkki avautuu uudessa välilehdessä joulukuussa.

Aiheesta lisää:

Tutustu Siilinjärven kirkkoon virtuaalisesti