Talouspäätöksiä kirkkovaltuustolle

Kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle, että kokouspalkkiot pidetään samana kuin edellisellä kaudella ja että Saari-Julkulasta myydään lisämääräalaa.

Siilinjärven seurakunta

Siilinjärven kirkkovaltuusto on vahvistanut nykyiset luottamushenkilöiden kokouspalkkiot 1.1.2019. Tällä hetkellä kokouspalkkiot ovat: kirkkovaltuusto ja kirkkoneuvosto 50 €, kirkkoneuvoston asettamat toimikunnat ja työryhmät 30 € sekä valtuustoseminaarit, iltakoulut ja koulutukset 30 €. Kirkkovaltuuston puheenjohtajille ja kirkkoneuvoston varapuheenjohtajalle suoritetaan kokouspalkkioiden lisäksi vuosipalkkiota. Kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle, että palkkiot valtuustokaudella 2023–2026 pidetään samana kuin edellisellä kaudella 2019–2022.

Seurakunta on aiemmin myynyt Kuopion kaupungin Julkulan kylässä sijaitsevan Saari-Julkulan Iso Koivu -tilalta huvilatontin Petri Sulkulle. Sulku on nyt esittänyt toiveen lunastaa seurakunnalta koko Iso Koivu -saaren. Kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle, että Saari-Julkulan Iso Koivu -saaresta myydään yhteensä 500 m²:n suuruinen lisämääräala Petri Sulkulle 4 000 euron kauppahintaan.

Lisätietoja: talousjohtaja Anu Kopponen 044 728 4621, anu.kopponen@evl.fi

Kirkkoneuvoston pöytäkirja 23.8.2023Linkki avautuu uudessa välilehdessä