Kuorot ja muskarit alkavat

Seurakunnan viisi kuoroa ja kaksi muskaria aloittaa kautensa elo-syyskuun taitteessa.

Musiikkia voi harrastaa myös seurakunnassa sekä kuorossa että muskarissa. Siilinjärven ev.lut. seurakunnan kuorojen harjoituskausi alkaa elo-syyskuussa, ja kuoroihin otetaan uusia laulajia.

Aikuisille seurakunnassa on kolme erilaista kuoroa. Gospelkuoro Lähteen ominta alaa on uusi hengellinen musiikki. Lähde harjoittelee perjantaisin 28.8. alkaen klo 17.30 Siilinjärven seurakuntatalon Päätysalissa. Kirkkokuoro Sola Gratia taas on neliääninen sekakuoro, jonka ohjelmistoon kuuluu hengellisiä kuoroteoksia. Kuoro harjoittelee keskiviikkoisin 2.9. alkaen klo 18 seurakuntatalon Isossa salissa. Niin ikään keskiviikkoisin harjoittelee Virsikuoro, joka yksiäänisenä sekakuorona laulaa virsiä ja hengellisiä lauluja. Virsikuoron harjoitukset ovat 2.9. alk. klo 14.30 Siilinjärven seurakuntatalon Pienessä salissa.

Nuorten kuoro on kuoro yläkoululaisille ja sitä vanhemmille nuorille. Kuoro harjoittelee keskiviikkoisin 2.9. alkaen klo 16.30 seurakuntatalon Isossa salissa. Seurakunnan lapsikuoro taas kokoaa laulusta innostuneet esi- ja alakouluikäiset. Kuoro harjoittelee keskiviikkoisin 2.9. alkaen klo 17 Vuorelan kirkolla.

Lisäksi seurakunta järjestää 3-6-vuotiaille muskarin torstaisin 3.9. alkaen klo 16.30 Siilinjärven seurakuntatalolla. Samana torstaina aloittaa myös perhemuskari Vuorelan kirkolla klo 17.45. Ryhmiin on ilmoittauduttava ennakkoon seurakunnan verkkosivuilla.

Kaikki kuorot ja muskarit ovat maksuttomia. Toimintaa ohjaavat seurakunnan kanttorit ja muskaria myös lastenohjaaja.

Lisätiedot: johtava kanttori Vesa Kajava, vesa.kajava@evl.fi, 044 7284 617 (Nuorten kuoro ja Sola Gratia), kanttori Airi Heiskanen, airi.heiskanen@evl.fi, 044 7284 616 (Lähde ja Virsikuoro), kanttori Marjaana Kaisto, marjaana.kaisto@evl.fi, 044 7284 615 (Lapsikuoro ja muskarit).

Lue lisää kuoroista ja muskareista

2020-08-24 10:49:02.0