Kesätyöhaku hautausmaille alkaa

Seurakunta palkkaa hautausmaille kausi- ja kesätyöhön yhteensä yhdeksän henkilöä.

Kastelukannuja kaivon kannella hautausmaalla.

Siilinjärven seurakunta hakee kausi- ja kesätyötekijöitä hautausmaille tulevaksi kesäksi. Viidelle kausityöntekijälle on töitä toukokuusta lokakuuhun ja neljälle kesätyöntekijälle kesä-heinäkuuksi. Viimeinen hakupäivä on 15. helmikuuta.

Nyt avointen tehtävien lisäksi seurakunta työllistää kesäisin muutaman työntekijän jumalanpalvelus- ja leirityöhön, 70–80 nuorta lyhytaikaiseen leirityöhön sekä yhteistyössä Siilinjärven kunnan kanssa kymmenen nuorta joustavassa kesätyötoiminnassa.

Lisätietoja hautausmaiden kesätöistä: kiinteistötyönjohtaja Jarkko Kuosmanen, 044 7284 632, jarkko.kuosmanen@evl.fi

Hautausmaiden kesä- ja kausityön hakuilmoitus

2021-01-14 13:37:15.0