Seurakunnan hankintaohje päivitettiin

Hankintaohjeen tarkoitus on antaa tietoa Siilinjärven seurakunnan hankintojen järjestämiseksi ja tavoitteena on tuoda esille tavanomaiset hankintoihin liittyvät seikat.

Siilinjärven seurakunnan logo

Siilinjärven seurakunnan hankintaohje on nyt päivitetty vastaamaan nykyistä lainsäädäntöä. Hankintaohjeessa ohjeistetaan menettelytavat suuruudeltaan kynnysarvon alittavien sekä kynnysarvon ylittävien hankintojen osalta Siilinjärven seurakunnassa.

Hankinnoissa on, riippumatta hankinnan suuruudesta, noudatettava avoimuuden, syrjimättömyyden, tasapuolisuuden ja suhteellisuuden periaatteita. Hankinnat on suoritettava taloudellisesti, tarkoituksenmukaisesti ja suunnitelmallisesti.

Koska seurakunta on hakemassa Kirkon ympäristödiplomia, on hankintaohjeessa huomioitu ympäristötekijät. Hankinnoissa otetaan huomioon mahdollisimman kattavasti tuotteen koko elinkaaren aikaiset kustannukset ja ympäristövaikutukset.

Lisätiedot: talousjohtaja Anu Kopponen, 044 7284 621, anu.kopponen@evl.fi

Kirkkoneuvoston pöytäkirja 24.2.2021Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkon ympäristödiplomi -sivustoLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Thu Feb 25 09:03:00 EET 2021