Seurakunta tarjoaa ristiäistilat jäsenille

Kirkkoneuvosto päätti, että kasteperheiltä, joissa lapsi kastetaan Siilinjärven seurakunnan jäseneksi, ei peritä kastetoimituksesta tilavuokraa seurakunnan tiloista 1.1.-31.5.2021 välisenä aikana.

Käsi nostaa kastevettä kastemaljasta kirkossa .

Seurakunnan jäsenyydestä hyötyy nyt uudella tavalla. Kun lapsi kastetaan Siilinjärven seurakunnan jäseneksi, ristiäisiin saa tilat seurakunnalta ilmaiseksi. Aiemmin linjattu 50 prosentin maksu tilavuokrista, mikäli kastetoimitukseen liittyy kahvi- tai ruokatarjoilu, on poistettu 31.5.2021 saakka.

Muihinkin tilaisuuksiin tilat jäsenalennuksella

Suuremmissa, väljemmissä tiloissa on turvallisempaa kokoontua suositusten mukaisesti. Seurakunta onkin halunnut helpottaa korona-ajan perhejuhlien ja kirkollisten toimitusten järjestämistä tarjoamalla jäsenilleen 30 prosentin alennuksen seurakunnan tilavuokrista.

Lisätiedot:

kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 7284 611, olli.kortelainen@evl.fi

Kirkkoneuvoston pöytäkirja 24.2.2021Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tutustu seurakunnan tilojen vuokraamiseenLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Aiempi tiedote tilavuokra-alennuksesta jäsenilleLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2021-02-25 09:24:00.0