Vakuutusten kilpailutuksilla tuhansien säästöt

Seurakunta on kilpailuttanut vakuutuksensa. Kilpailun voitti nykyinen vakuutusyhtiö Pohjola Vakuutus Oy. Kilpailutuksen tuloksena vakuutusten kokonaishinta alenee merkittävästi.

Siilinjärven seurakunnan logo

Talousjohtajan toimeksiannosta Meklaritalo Oy on toteuttanut vakuutusten kilpailutuksen. Vakuutusmeklari Päivi Nivala on tiedottanut, että seurakunnan kaikkien vakuutusten kilpailutus on saatu päätökseen ja kaksi vakuutusyhtiötä on antanut tarjouksensa määräajassa. Vakuutusten hinta kokonaisuutena alenee merkittävästi.

Kirkkoneuvosto hyväksyi kilpailutuksen tuloksen ja päätti jatkaa vakuutussopimusta Pohjola Vakuutus Oy:n kanssa 1.9.2021 alkaen. Kilpailutuksen vuosihyöty on reilu 8000 euroa.

Lisätiedot: talousjohtaja Anu Kopponen, 044 7284 621, anu.kopponen@evl.fi
Kirkkoneuvoston pöytäkirja 21.4.2021.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2021-04-23 10:15:59.0