Kotipolku Oy:n osakkeiden myynti

Seurakunta tarkistaa diakoniarahaston toimintaa luovuttamalla myyntiin kiinteistöosakeyhtiö Siilinjärven Kotipolkun osakkeet.

Siilinjärven seurakunnan logo

Siilinjärven seurakunta on diakoniarahaston varoilla osakkaana Siilinjärven Kotipolku Oy:ssä, joka on pääosin Siilinjärven kunnan omistama kiinteistöosakeyhtiö. Kunnalliseen vuokratalotoimintaan osallistumista on kuitenkin vaikea tulkita toiminnaksi, joka edistäisi seurakunnan diakoniatyön tehtävän toteuttamista, joten seurakunta tarjoaa kunnalle mahdollisuutta lunastaa osakkeet.

Siilinjärven seurakunnan kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle, että kirkkovaltuusto hyväksyy Kotipolku Oy:n osakkeiden myynnin Siilinjärven kunnalle kunnan esittämän indeksihinnan mukaisesti.

Lisätietoja: talousjohtaja Anu Kopponen, 044 7284 621, anu.kopponen@evl.fi

Kirkkoneuvoston pöytäkirja 19.5.2021Linkki avautuu uudessa välilehdessä