Kastekampanja jatkuu kesän ajan – ristiäistilat maksutta

Kun lapsi kastetaan Siilinjärven seurakunnan jäseneksi, saa kastejuhliin varata seurakunnan tilat edelleen täysin maksutta. Aiemmin linjattu 50 prosentin maksu tilavuokrista, mikäli kastetoimitukseen liittyy kahvi- tai ruokatarjoilu, on nyt poistettu 30.8.2021 saakka.

Uusien keventyneiden kokoontumisrajoitusten myötä Siilinjärven seurakunnan papit ovat taas ryhtyneet toimittamaan kotikasteita ja kesäristiäiset voidaan viettää vaikka ulkona. Kasteiden toimittamisesta seurakunnan tiloissa on silti saatu hyviä kokemuksia ja seurakunnan tiloja halutaan edelleen varata kesälläkin.

Hyvien kokemusten valossa Siilinjärven seurakunta jatkaa vielä käytäntöä, jossa kasteperheiltä, joissa lapsi kastetaan Siilinjärven seurakunnan jäseneksi, ei peritä kastetoimituksesta tilavuokraa seurakunnan tiloista.

Lisätietoja: kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 7284 611, olli.kortelainen@evl.fi

Kirkkoneuvoston pöytäkirjaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisää tietoa ristiäisistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2021-05-24 14:26:00.0