Apua tapahtuma-alalla työskenteleville

Onko työsi koronan myötä kielletty? Onko työtilaisuutesi peruttu? Jos olet tapahtuma-alan töiden loppumisen vuoksi hädässä ja tarvitset taloudellista apua, saat tukea Työt kielletty -keräyksestä.

muusikko seisoo keskellä autiota stadionia kitara kädessä

Kotimaanapu toteuttaa yhteistyössä Tapahtumateollisuus ry:n kanssa valtakunnallisen Työt kielletty -keräyksen, jolla kerätään lahjoitusvaroja tapahtuma-alalla työskenteleville ja heidän perheilleen. Apu on toimitettu perille hyvin konkreettisesti lahjakortteina.

Näin haet apua

Jos olet tapahtuma-alan y-tunnuksellinen yrittäjä, voit hakea avustusta suoraan tällä verkkolomakkeella https://bit.ly/avustushakemustyotkiellettyLinkki avautuu uudessa välilehdessä Lomakkeessa kysytään yhteystietoja, y-tunnuksen numero sekä millainen tilanteesi on tällä hetkellä.

Jos olet esimerkiksi freelancer ja sinulla ei ole y-tunnusta, saat avustuksen ottamalla yhteyttä oman seurakuntasi diakoniatyöntekijäänLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Avustushakemus tehdään diakoniatyöntekijän avulla.

Avun saaminen ei edellytä kirkon jäsenyyttä. Avustuksia jaetaan niin pitkään, kunnes kaikki lahjoituksin saatu keräyksen tuotto on jaettu sitä tarvitseville.

Lue lisää Työt kielletty -kampanjastaLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Tutustu Siilinjärven seurakunnan diakoniatyöhönLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2021-07-09 13:57:00.0