Ristiäistilat edelleen maksutta

Kun lapsi kastetaan Siilinjärven seurakunnan jäseneksi, saa kastejuhliin edelleen varata seurakunnan tilat täysin maksutta. Aiemmin linjattu 50 prosentin maksu tilavuokrista, mikäli kastetoimitukseen liittyy kahvi- tai ruokatarjoilu, on poistettu 31.12.2021 saakka.

lähikuvassa pappi kastaa lasta

”Kesän aikana Siilinjärven seurakunnan papit ovat toimittaneet paljon kasteita – sekä kotikasteina että seurakunnan tiloissa. Seurakunnan tilojen maksuttomuudesta onkin tullut kasteperheiltä paljon positiivista palautetta”, kirkkoherra Olli Kortelainen kertoo.

Ottaen huomioon vallitseva koronatilanne ja kastetilojen maksuttomuudesta saadut hyvät kokemukset Siilinjärven seurakunta jatkaa vielä käytäntöä, jossa kasteperheiltä, joiden lapsi kastetaan Siilinjärven seurakunnan jäseneksi, ei peritä kastetoimituksesta tilavuokraa seurakunnan tiloista.

Lisätietoja: kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 7284 611, olli.kortelainen@evl.fi

Kirkkoneuvoston pöytäkirjaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisää tietoa ristiäisistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2021-08-19 14:58:00.0