Siilinjärven Kotipolku Oy:n osakkeet myydään

Kirkkovaltuusto päätti 26.8.2021 kokouksessaan myydä Siilinjärven Kotipolku Oy:n osakkeet Siilinjärven kunnalle indeksihinnan mukaisesti.

logo_www_png-22.png

Siilinjärven seurakunnan logo

Siilinjärven seurakunta on ollut osakkaana Siilinjärven Kotipolku Oy:ssä diakoniarahaston varoilla. Kotipolku Oy on pääosin Siilinjärven kunnan omistama kiinteistöosakeyhtiö. Kunnalliseen vuokratalotoimintaan osallistumista on kuitenkin vaikea tulkita seurakunnan diakoniatyön tehtävän toteuttamista edistäväksi toiminnaksi, joten seurakunta tarjoaa kunnalle mahdollisuutta lunastaa osakkeet.

Siilinjärven seurakunnan kirkkovaltuusto hyväksyi kirkkoneuvoston esityksen Kotipolku Oy:n osakkeiden myymisestä Siilinjärven kunnalle kunnan esittämän indeksihinnan mukaisesti.

Lisätietoja: talousjohtaja Anu Kopponen, 044 7284 621, anu.kopponen@evl.fi

Kirkkovaltuuston pöytäkirja 26.8.2021Linkki avautuu uudessa välilehdessä