Edustajat vanhus- ja vammaisneuvostoon

Kirkkoneuvosto nimesi Siilinjärven kunnan vanhus- ja vammaisneuvostoon Siilinjärven seurakunnan edustajaksi Erja Valkosen ja hänen varajäsenekseen Liisa Tiilikaisen.

Siilinjärven seurakunnan logo

Kunnanhallituksen päätöksen mukaan Siilinjärvellä toimii yhdistetty vanhus- ja vammaisneuvosto. Neuvostolla on mahdollisuus osallistua kunnan eri toimialojen toiminnan suunnitteluun, valmisteluun ja seurantaan asioissa, joilla on merkitystä ikääntyneeseen väestöön sekä vammaisiin henkilöihin.

Seurakunnan edustajana kunnan vanhus- ja vammaisneuvostossa jatkaa diakoniatyöntekijä Erja Valkonen ja hänen varajäsenenään johtava diakoniatyöntekijä Liisa Tiilikainen.

Lisätietoja: kirkkoherra Olli Kortelainen, 044 7284 611, olli.kortelainen@evl.fi

Kirkkoneuvoston pöytäkirja 15.9.2021Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2021-09-16 11:01:00.0