Kymmenykset vai vero?

Perinteinen ekumeeninen lähetyspäivä Riemuviesti maailmalle nostaa puheeksi kristittyjen suhteen rahaan otsikolla Kymmenykset vai vero?

Ekumeenisen lähetyspäivän paneelikeskustelussa Kymmenykset vai vero? keskustellaan siitä, kuka rahoittaa mission toteutumisen. Onko kristitty maailmassa omistaja vai taloudenhoitaja.

Paneelikeskustelun aluksi VTM, teol. yo. Jaakko Ojala esittelee pro gradu -tutkimustaan, joka käsittelee ihmisten halua antaa rahaa hyväntekeväisyyteen.

Paneelissa ovat mukana Teemu Voutilainen ev.lut. seurakunnasta, Waltteri Haapala helluntaiseurakunnasta, Kari Eskelinen vapaaseurakunnasta sekä Isä Harri ortodoksisesta seurakunnasta.

Paneelikeskustelu osa ekumeenisen lähetyspäivän ohjelmaa liittyen Siilinjärven kristillisten seurakuntien ekumeeniseen Ristiin rastiin -yhteistyöhön.

Riemuviesti maailmalle -lähetyspäivä lauantaina 9.10. Siilinjärven ev. lut. seurakunnan isossa seurakuntasalissa klo 13–16.

2021-09-28 15:57:00.0